Ranking najlepszych przedstawicieli handlowych producentów

SUPER HANDLOWIEC 2023

Organizator wydarzenia:

Partner wydarzenia:

Czym jest ranking?

SUPER HANDLOWIEC to ranking najlepszych przedstawicieli handlowych producentów branży instalacyjnej.

Celem Rankingu jest wybór najlepszych przedstawicieli handlowych w branży instalacyjno – grzewczej. W trosce o wszechstronny rozwój branży instalacyjno – grzewczej chcemy promować tych przedstawicieli, którzy wykonując swój zawód, odznaczają się zaangażowaniem i wysoką motywacją do pracy, szeroką wiedzą branżową oraz dbałością o swoich klientów (instalatorów). Celem jest także wskazanie pożądanych przez firmy instalacyjne kompetencji, jakimi powinien charakteryzować się przedstawiciel handlowych.

Nominowani Przedstawiciele Handlowi

logo geberit

Krzysztof Jodłowski

Geberit

Pracuje w branży instalacyjno-sanitarnej od ponad dwudziestu lat. Ostatnie 12 lat jako Doradca Techniczny w firmie Geberit. Odpowiedzialny za współpracę z firmami instalacyjnymi oraz handlowymi. W swojej pracy cenię sobie przede wszystkim bezpośredni kontakt z Klientem. Doceniam zaufanie, jakie mi okazują zwracając się z do mnie zarówno w sprawach technicznych, jak również handlowych. Praca z firmami instalacyjnymi to ciągłe wyzwanie do wspólnego rozwiązywania „problemów” branżowych, ale również satysfakcja i nauka czerpana ze spotkań handlowych oraz tych na montażu produktów firmy Geberit u Klienta. Poczucie bezpieczeństwa i zadowolenie Klientów z proponowanych przeze mnie rozwiązań jest najlepszą nagrodą za wspólną pracę. Prywatnie interesuje się sportem. Lubię aktywnie spędzać czas z rodziną na spacerach po lesie i plaży. Można mnie również spotkać na rowerze w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym oraz na rybach z Klolegami 😊
Pokaż więcej
Logo_termet_czerwone

Marcin Burek

Termet

Jestem menadżerem i specjalistą z dużym doświadczeniem w zarządzaniu wieloma jednostkami organizacyjnymi w branży instalacyjno-grzewczej ( sektor B2B ). Posiadam wysoką skuteczność w realizacji planów sprzedażowych. Doświadczenie w tworzeniu strategii oraz budowaniu rynku Regionalnych Kierowników Sprzedaży na podległych Regionach. Aktywnie analizuję i koordynuję akcje marketingowe względem Klientów, realizuję założone plany marżowe i sprzedażowe. Bardzo dobrze znam rynek hurtowy i detaliczny na terenie południowej części Polski (woj. podkarpackie, małopolskie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, świętokrzyskie), ponadto posiadam sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów w w/w rynkach. Swobodnie poruszam się w relacjach biznesowych z odbiorcami i dystrybutorami opartymi na wieloletniej znajomości, doświadczeniu i zaufaniu. Ponadto należę do osób entuzjastycznie nastawionych do życia, jestem otwartym zdeterminowanym Handlowcem mocno ukierunkowanym na realizację celu. Poprzez stawianie sobie każdego dnia wysoko poprzeczki we własnym zakresie przystąpiłem do indywidualnych kursów szkoleniowych w ramach ICAN Institute gdzie uzyskałem na podstawie finalnych egzaminów Certyfikaty
Pokaż więcej
logo tech

Sławomir Kański

TECH Sterowniki

Jest człowiekiem radosnym z wysokim poczuciem humoru, życzliwym, chętnie pomaga innym. Lubi słuchać ludzi, z którymi rozmawia. W swojej pracy czerpie z doświadczeń wszystkich, których spotyka na swojej drodze.
Pokaż więcej
logo geberit

Jerzy Walenciak

GEBERIT

Jako przedstawiciel handlowy pracuję z instalatorami od 28 lat. W tym czasie zajmowałem się zarówno techniką grzewczą jak i sanitarną. Obecnie zatrudniony jestem w firmie Geberit, będącej liderem w branży instalacyjno-sanitarnej. Na co dzień spotykam się z instalatorami na budowie, w hurtowni, na szkoleniach oraz podczas spotkań integracyjnych. Dziś hydraulik potrzebuje nie tylko dobrej jakości produktu oraz jego konkurencyjnej ceny, ale również fachowej i wszechstronnej pomocy w rozwiązywaniu problemów na budowie i w kontaktach z klientami. W taki właśnie sposób, wykorzystując przy tym wiedzę branżową, zaangażowanie i motywację współpracuję ze swoimi klientami (instalatorami). Jednocześnie oferuję im i pokazuję nowe, innowacyjne rozwiązania techniczne, które wdraża firma Geberit. Każdego dnia pracy otwarty jestem na potrzeby, zapytania i uwagi instalatorów, pomagam im w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań.
Pokaż więcej
Galmet OSFIS-min

Łukasz Horoszko

Galmet

W branży pracuję od 18 lat, więc jestem już pełnoletni 😊 Z firmą Galmet jestem związany już 7 lat. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego, przez kilka lat grałem w piłkę nożną, ukończyłem maraton, w zaciszu zimowych dni oddaję się rzeźbiarstwu, a w ciągu dnia fotografuję przyrodę. Jestem współwydawcą kalendarzy Galmet, laureatem kilku konkursów fotograficznych, jak również wystaw, prelegentem pokazów międzynarodowych. Cały wolny czas poświęcam fotografii, jak również Groszkówce oazy spokoju na skraju Puszczy Białowieskiej. Najbardziej w pracy handlowca lubię kontakt z klientem. Swoją pracę opieram na relacjach oraz kontaktach z klientami. Jak na tak długi staż pracy, zarobiłem jedynie trzy mandaty 😊 Kocham zwierzęta, a w szczególności mojego psa Leo oraz łosie i żubry. Jestem kibicem Jagiellonii Białystok i ZAKSA Kędzierzyn – Koźle.
Pokaż więcej
logo spiroflex

Maciej Bujak

Spiroflex

Od 1998r związany jestem z handlem i podtrzymywaniem relacji z klientami, w tym od 17 lat pracuję w branży hydraulicznej. W firmie Spiroflex pracuję od 6 lat. Moim głównym zadaniem jest podtrzymywanie relacji z klientami. Priorytetem jest dla mnie współpraca z instalatorami, która wymaga pełnego zaangażowania. W relacji z instalatorem staram się wsłuchiwać w potrzeby każdego klienta i szukać rozwiązań. Jest to praca która wymaga ciągłego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętność komunikowania się. Nominacja na Super Handlowca jest już dla mnie wyróżnieniem. Dziękuję. Niech wygra Najlepszy.
Pokaż więcej
Gebo OSFIS-min

Artur Chomczyk

GEBO

Doceniany wśród klientów za swoją wiedzę i profesjonalne podejście do każdego tematu. Artur pracuje w GEBO od 2008 roku na stanowisku Kierownik Zarządzający – Region Wschód. W branży zdecydowanie dłużej. Jego cechą charakterystyczną jest jego wzrost oraz „bujna czupryna”. Miłośnik i znawca muzyki rockowej, zarówno kawałków z lat 80 – 90 jak i nowszego brzmienia. W wolnym czasie gra w Scrabble i rozwiązuje krzyżówki.
Pokaż więcej
Gebo OSFIS-min

Adam Nykiel

GEBO

Dusza towarzystwa, dowcipniś, człowiek orkiestra. Adam pracuje w GEBO od 2005 roku na stanowisku Kierownik Zarządzający – Region Zachód. Możecie spotkać go zarówno w Szczecinie, Poznaniu jak i we Wrocławiu. W samej branży znacznie dłużej. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, oraz posłuży fachową poradą i śmiesznym dowcipem. Poza pracą jego specjalizacją jest gotowanie. Wśród wielu wspaniałych potraw, te wybitne to bigos, pasztet oraz różnego rodzaju trunki.
Pokaż więcej
de-dietrich-logo-1024x209

Łukasz Szado

BDR Thermea Poland Sp. z o.o. (De Dietrich)

Od ponad dekady w branży instalacyjnej, w obecnej firmie już prawie 5 lat. Mocno zaangażowany w rozwijaniu źródeł OZE i rozwiązań hybrydowych. Pomysłodawca i współautor „Poradnika pierwszego uruchomienia” dla pomp ciepła pod logiem De Dietrch. Prywatnie lubi gotować, grillować i robić własne wyroby wędliniarskie
Pokaż więcej
logo immergas

Krzysztof Radziszewski

Immergas Polska

Od 30 lat związany z branżą instalacyjną. Po zakończeniu edukacji po 1994 roku pierwsze kroki zawodowe stawiał jako sprzedawca stacjonarny w hurtowni instalacyjnej, a do jego obowiązków należała obsługa klienta detalicznego oraz instalatora, następnie klienta hurtowego wraz z przygotowywaniem wycen i ofert. Zaangażowanie i profesjonalizm zaowocowały w kolejnych latach awansami na kierownika hurtowni, a za tym zarządzaniem zespołem sprzedażowym, zarządzaniem stanami magazynowymi, obsługą i rozliczaniem inwestycji. W międzyczasie, na początku już swojej zawodowej drogi w 1995 roku zdobył uprawnienia na uruchamianie oraz serwis kotłów Immergas i do końca 2004 roku wykonywał równolegle zawód serwisanta Immergas. Obsługa klienta, instalatora oraz rola serwisanta przez lata pozwoliły mu dokładnie poznać potrzeby i wyzwania, z jakimi mierzą się profesjonaliści w branży. Uznanie i szacunek do nich zawsze towarzyszyły mu w codziennej pracy z nimi. Od grudnia 2004 związany zawodowo z Immergas, gdzie przez pierwszy rok pracował jako Przedstawiciel Handlowy na regionie wschodnim (woj. podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie), co okazało się cenną szkołą i jednocześnie sprawdzianem. W nagrodę za świetne wyniki oraz ułożenie handlowo regionu, za który odpowiadał i wdrożenie na swoje miejsce następcy, powrócił już jako Key Account Manager do pełnienia obowiązków na Zachód Polski – na rynek, który przez wiele lat budował już z marką Immergas. W regionie Wielkopolski czekały kolejne wyzwania, a dodatkowo podjął się rozwijania regionów: Lubuskie i Zachodniopomorskie. Od kilku lat skupia się już wyłącznie na regionie Wielkopolski, dbając o rozwój biznesu oraz codzienne relacje i współpracę z Oficjalnymi Dystrybutorami i Akredytowanymi Punktami Sprzedaży Immergas, a także z instalatorami i serwisantami Immergas. Profesjonalizm, zaangażowanie i doradztwo, którymi kieruje się w kontaktach z klientami, zaowocowały zbudowaniem sieci lojalnych partnerów.
Pokaż więcej
defro gotowe

Marcin Łukasik

DEFRO

Związany z firmą DEFRO od 7 lat. Marcin to PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży techniki grzewczej. Z łatwością adaptuje się do wciąż rozszerzającej się oferty firmy DEFRO. Rzetelny z szeroką wiedzą techniczną i merytoryczną. Prywatnie Marcin należy do GRUPY REKONSTRUKCYJNEJ „PÓŁK ŻUŁAWÓW ŚMIERCI – 1863 r. w stopniu wojskowym KAPRAL”.
Pokaż więcej
defro gotowe

Mateusz Rafalski

DEFRO

Związany z firmą DEFRO od 2 lat. Mateusz to rzetelny i skrupulatny przedstawiciel handlowy. Jego szeroka wiedza w dziedzinie CENTRAL REKUPERACYJNYCH oraz TECHNIKI GRZEWCZEJ zdecydowanie ułatwia kontakt z instalatorami oraz partnerami handlowymi. Mateusz to człowiek z Pasją – aktywnie bierze udział w zlotach OFF ROAD.
Pokaż więcej
defro gotowe

Tomasz Łukasik

DEFRO

Związany z firmą DEFRO od 3 lat. Jego zdolności negocjacyjne, fachowa wiedza i pozytywne nastawienie do rozwiązywania problemów z pewnością klasyfikuje go do miana SUPER HANDLOWCA. Prywatnie mąż i tata. Jego największą wartością i maksymą życiową jest – rzetelność, prawdomówność i profesjonalizm w zadaniach jakie wykonuje. Głosujcie na Tomka!!!
Pokaż więcej
salus

Maciej Lewandowski

Salus Controls Polska

Z wykształcenia humanista, jednak branża instalacyjna pochłonęła go na tyle, że działa w niej aktywnie od ponad 20 lat. W QL Controls odpowiada za rozwój sprzedaży w województwie zachodniopomorskim i lubuskim. Na co dzień obsługuje hurtownie instalacyjne, klientów sieciowych i indywidualnych. Organizuje prezentacje systemów sterowania oraz szkoli instalatorów pod kątem montażu i uruchomień. Wyróżnia go doskonałe rozeznanie rynku oraz zaangażowanie w kontaktach z kontrahentami, dzięki czemu buduje trwałe i owocne relacje handlowe.
Pokaż więcej
prandelli logo

Piotr Pstrągowski

Prandelli

4 krotny zdobywca tytułu „Handlowiec Roku Prandelli”. Mieszkam w Olsztynie i jestem tatą dwójki dzieci – Oli i Jasia. W branży pracuję od 20 lat. Obecnie jestem doradcą techniczno-handlowym w Prandelli Polska sp. z. o. o. i opiekuję się klientami z woj. warmińsko-mazurskiego oraz północnej części woj. mazowieckiego. Prywatnie interesuję się sportem i motoryzacją. Wolny czas lubię spędzać na świeżym powietrzu, spacerując z psem i grając z moim synem w piłkę nożną. Natomiast zimową porą lubię zjeżdżać na nartach.
Pokaż więcej
Afriso OSFIS-min

Przemysław Sulewski

AFRISO

„Uwielbiam pracować z ludźmi i wiem, jak ważne jest być w ciągłym kontakcie z klientami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.” Tak Przemysław Sulewski, przedstawiciel handlowy AFRISO, skromnie opowiada o swojej pracy. Wszyscy, którzy mieli okazję z nim współpracować, podkreślają jego zaangażowanie, serdeczność oraz sprawne działanie. Zorientowany na cel, zawsze znajdzie czas, aby porozmawiać i zaproponować najlepsze rozwiązanie problemu nurtującego instalatora. Uwielbia sport w każdej postaci (w szczególności siatkówkę) oraz wszelką aktywność na świeżym powietrzu, w której może wyszaleć się ze swoją dwójką łobuziaków.
Pokaż więcej
alca-drain_logo_cervene

Janusz Kiwior

Alcaplast

W branży 26 lat,od 20 jako przedstawiciel handlowy. Budowanie relacji, pomoc i współpraca z instalatorami są kluczowym kierunkiem w naszej branży.
Pokaż więcej
Logo uponor

Daniel Ślusarczyk

Uponor

Przedstawiciel handlowy z pasją i doświadczeniem. Z branżą związany od 17 lat. Od 4 lat obejmuje stanowisko Regionalnego Koordynatora Sprzedaży w polskim oddziale firmy Uponor i odpowiada za województwo lubelskie. Przyznaje, że początek jego drogi zawodowej nie był łatwy. Jednak dzięki determinacji i zaangażowaniu szybko odnalazł się w nowym środowisku i z perspektywy czasu, bardzo ceni sobie ten wybór. Stale skupiony na rozwoju. W centrum zawsze stawia człowieka i jego potrzeby. Wierzy, że fundamentem dobrych relacji z klientami jest wzajemne zaufanie i szacunek. Chociaż nominacja do nagrody SUPER HANDLOWCA jest dla niego dużym zaskoczeniem, daje poczucie, że jego wkład i zaangażowanie w pracę jest zauważane przez wykonawców, z którymi współpracuje. Zawsze czujny pod telefonem, z głową pełną pomysłów i rozwiązań, nigdy nie odmawia pomocy klientom. Jeżeli czegoś nie wie, nie spocznie, dopóki nie znajdzie odpowiedzi. W wolnych chwilach najbardziej ceni sobie czas spędzony z rodziną.
Pokaż więcej
riello małe

Wojciech Tomaka

Riello

Wojciech Tomaka ukończył Technikum Budowlane w Rzeszowie oraz Akademię Ekonomiczną w Krakowie. Swoje pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie swojego taty – Instalacje Sanitarne, Grzewcze i Gazowe Rzeszów co zaowocowało rozwinięciem jego kariery w branży instalacyjnej. Wojciech zasilał swą wiedzą i umiejętnościami sprzedażowymi takie firmy jak Womar (Kraków), Hydrosolar (Rzeszów), Buderus (Rzeszów), a od 2015 roku z wieloma sukcesami sprzedażowymi jako Regionalny Menadżer ds. Rozwoju Rynku jest częścią zespołu firmy RUG Riello Urządzenia Grzewcze S.A. gdzie zajmuje się sprzedażą urządzeń i budowaniem marki Riello. Łącznie jego doświadczenie zawodowe to 27 lat w branży instalacji grzewczych i sanitarnych. Prywatnie Wojciech uprawia triathlony, biega ultramaratony. Wspólnie z żoną uprawiają narciarstwo biegowe i wędrówki górskie. Na temat motywacji, adrenaliny i systematyczności Wojciech wie niezmiernie dużo, więc jako cały zespół bardzo cieszymy się z jego nominacji do tego właśnie konkursu ! 😊
Pokaż więcej
logo_Heiztechnik

Rafał Wolny

Heiztechnik

Nazywam się Rafał Wolny i od 7 lat współpracuję z firmą Heiztechnik. W branży grzewczej jestem od 22 lat, zaraz po ukończeniu studiów na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej. Działam na terenie województwa lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, częściowo mazowieckiego i małopolskiego. Moja praca polega głównie na współpracy z instalatorami poprzez wspieranie ich w codziennej pracy podczas montaży naszych urządzeń. Aby te działania były dla nich prostsze w dużej mierze skupiam się na przeprowadzaniu różnego rodzaju szkoleń z zakresu doboru, montażu oraz schematów instalacyjnych dla wszystkich naszych urządzeń, jakimi są kotły stałopalne i pompy ciepła. Specjalizuję się w kotłach peletowych, kompaktowych kotłowniach peletowych, a od 6 lat dodatkowym moim celem jest rozwijanie rynku prawdziwej, polskiej pompy ciepła. Często też uczestniczę przy doborze i projektowaniu kotłów serii max. Średni kocioł jaki mam w swojej ofercie to moc około 300 kW. Największy jaki miałem okazję sfinalizować to 1000 kW w jednej bryle. A najładniejsza kotłownia, to zespół dwóch kotłów peletowych o mocy 370 kW każdy (łączna moc urządzeń to 740 kW) o modulacji mocy od 111 kW do 740 kW. Kotły posiadają system automatycznego, pneumatycznego czyszczenia wymiennika, wentylatory wyciągowe, system odpopielania oraz system pneumatycznego podawania paliwa z bunkra, umiejscowionego kilka metrów od kotłowni i kilka metrów pod ziemią. W życiu kieruję się prawdą a moim celem jest rozwiązywanie problemów ludzi za pomocą odpowiednich narzędzi J Prywatnie, mąż i tata 🙂 Hobby: Technika grzewcza 🙂
Pokaż więcej
Afriso OSFIS-min

Artur Gmochowski

AFRISO

Doskonała wiedza techniczna, rozeznanie produktów wspierających instalatorów w ich codziennej pracy. Oto cechy wyróżniające Artura Gmochowskiego, który od ponad 12 lat (z czego 10 lat jako inżynier wsparcia technicznego) podpowiada, wysłuchuje i wskazuje rozwiązania. Zawsze pomocny i czuły na potrzeby klientów. Dzięki temu idealnie dopasowuje produkty AFRISO do oczekiwań nawet najbardziej wymagających odbiorców. Szanowany przez swoich partnerów biznesowych, lubiany przez kolegów, ceniony przez profesjonalistów z branży. W życiu prywatnym fan piłki nożnej (w szczególności polskiej Ekstraklasy) oraz uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Pokaż więcej
rakoczy-min

Jacek Dziemidowicz

Kotły Rakoczy

Od kilku dobrych lat związany z Rakoczy Stal jako handlowiec działający na terenie głównie Polski zachodniej, a bywało i że na jedenastu województwach. Mobilny – ma na znanej aplikacji na Y pokonane ponad 750.000 km. Współtworzy sieć sprzedaży w oparciu o duże ogólnopolskie firmy handlowe, hurtownie hydrauliczne, firmy instalacyjne. Na swoim obszarze działania stworzył i stale powiększa, sieć współpracujących instalatorów i serwisantów. Zawsze gotowy do pomocy, odbiera telefon, a jak nie to zawsze oddzwania 🙂. Pomaga klientom indywidualnym w doborze urządzeń grzewczych marki Rakoczy Stal i Hargassner, przekazuje kontakty do klientów i instalatorów ułatwiając obu stronom współpracę. A i szkolenia nie są mu obce, bo ma ponad 10-letnie doświadczenie jako nauczyciel przedmiotów zawodowych w szkole dla dorosłych. Lubi kontakt z fachowcami w branży i chce z takimi pracować, głównie to instalatorzy, ma swoją grupę, w której zawsze mogą na siebie z wzajemnością liczyć i pomagać. Aktywny na targach branżowych, bo szybko nawiązuje kontakt, dlatego został już niejako rzecznikiem prasowym kotłów marki Rakoczy oraz Hargassner na rynku polskim. 😉 Prywatnie mąż i ojciec, uwielbia motoryzację i wszelkie nowinki techniczne = gadżeciarz, a ostatnio specjalizuje się w ekologicznych absurdach, a co dziwne to prywatnie też wciąż lubi jeździć samochodem 🙂
Pokaż więcej

Głosowanie zostało zakończone

Dziękujemy za wszystkie oddane głosy.

Podaj swoje dane:
Wybierz na kogo głosujesz*
Oceń poszczególne kryteria
0 punktów = znacznie poniżej oczekiwań
5 punktów = znacznie powyżej oczekiwań
Komunikatywność:*
Wiedza branżowa:*
Dyspozycyjność:*
Otwartość na potrzeby Instalatora*
Gotowość do szukania rozwiązań:*

Kryteria oceniania

Komunikatywność

Niektórym proces sprzedaży idzie tak gładko, że wiele osób nazywa ich urodzonymi handlowcami. Sekretnym składnikiem tego sukcesu jest z pewnością komunikatywność. Nie da się ukryć, że handlowiec musi być doskonałym mówcą. Jest on w stanie odpowiedzieć na każde pytanie i rozwiać wszelkie wątpliwości. Prawidłowa komunikacja to nie tylko umiejętność płynnego wysławiania się i prowadzenia rozmowy, ale uważnego słuchania i wyciągania szybkich wniosków.

Dyspozycyjność

Dostępność oraz czas odpowiedzi jest bardzo ważny i nikt nie próbuje nawet dyskutować z tym określeniem. Dodatkowo, znaczenie ma dla nas, poczucie, że nasze potrzeby są przedkładane nad innymi zadaniami. A w przypadku poszukiwania informacji nie spotykamy się z odwlekaniem czy unikaniem kontaktu.

Wiedza branżowa

Jednym z ważniejszych kroków do udanej współpracy jest wiedza branżowa, czyli znajomość produktów, urządzeń i rozwiązań oferowanych przez firmę. Niezwykle ważne jest też śledzenie trendów, nowinek technologicznych i zmian, jakie zachodzą w branży. Handlowiec musi znać się nie tylko na sprzedawaniu, lecz przede wszystkim na tym, w czym specjalizuje się jego firma. W wielu przypadkach musi on służyć radą podczas wyboru produktów.

Otwartość na potrzeby instalatorów

Pierwsze przykazanie przedstawiciela brzmi: „słuchaj instalatora swego” 😊 Cenimy tych handlowców, którzy dają nam poczucie, że są tu dla nas, a nie my dla nich. Otwartość na nasze potrzeby oznacza gotowość do wychodzenia poza zwykłe procedury obsługi klienta oraz chęć próbowania nowych rzeczy, które obu stronom przyniosą korzyści. Otwartość jest często wynikiem czasu poświęconego na poznanie naszych firm i zbudowanej relacji.

Gotowość do szukania rozwiązań

Każde spotkanie z firmą instalacyjną jest inne, bo każda ma własne potrzeby i każda decyduje się na inne rozwiązania. Często zdarza się, że pomysłu na rozwiązanie problemu instalatora trzeba dopiero poszukać. Dobry handlowiec nie spocznie, dopóki nie znajdzie rozwiązania. Stara się wykreować takie rozwiązanie, które zaspokoi nasze potrzeby.

REGULAMIN. SUPER HANDLOWIEC – ranking najlepszych przedstawicieli handlowych w branży instalacyjno – serwisowej

 
1. Organizator Rankingu.

  1. Organizatorem Rankingu SUPER HANDLOWIEC – ranking przedstawicieli handlowych w branży instalacyjno – grzewczej jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i Serwisowych z siedzibą w Chodzieży, ul. Zwycięstwa 23, 64 – 800 Chodzież wpisane do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000709921, NIP 607 008 63 75, zwane dalej Organizatorem lub OSFIS.
  2. Ranking będzie prowadzony na stronie internetowej www.osfis.pl administrowanej przez Organizatora (zwanej dalej Stroną).
  3. Organizator oświadcza, że Ranking nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2020 r. 2049 tj. z dn. 26.11.2020 r.).

2. Cel Rankingu.

  1. Celem Rankingu jest wybór najlepszych przedstawicieli handlowych w branży instalacyjno – grzewczej. W trosce o wszechstronny rozwój branży instalacyjno – grzewczej OSFIS chce promować tych przedstawicieli, którzy wykonując swój zawód, odznaczają się zaangażowaniem i wysoką motywacją do pracy, szeroką wiedzą branżową oraz dbałością o swoich klientów (instalatorów). Celem jest także wskazanie pożądanych przez firmy instalacyjne kompetencji, jakimi powinien charakteryzować się przedstawiciel handlowy.


3. Fundator nagrody w Rankingu.

  1. Fundatorem nagród w Rankingu jest Organizator.

4. Czas trwania Rankingu.

 

  1. Ranking rozpocznie się 8 marca, a zakończy
  2. Ranking będzie przebiegał według poniższego harmonogramu:
  3. rozpoczęcie rankingu – zgłaszanie kandydatur przez instalatorów

23 marca – 13 kwietnia 2023

  1. prezentacja kandydatur i głosowanie

14 kwietnia – 5 maja 2023

  1. prace Komisji – zliczanie punktacji w głosowaniu

6 maja– 15 maja 2023

 

5. Wgląd w Regulamin.

  1. Regulamin jest udostępniony na Stronie.

6. Warunki uczestnictwa w Rankingu.

  1. Adresatami Rankingu są osoby wykonujące zawód przedstawiciela handlowego lub doradcy technicznego i związane stosunkiem pracy z firmą producencką na podstawie umowy o pracę, jak i osoby współpracująca z danym podmiotem w okresie trwania Rankingu na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).
  2. Warunkiem udziału w Rankingu jest zgłoszenie kandydatury przedstawiciela handlowego poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na Stronie.
  3. Zgłoszenia kandydatury dokonywać mogą instalatorzy i serwisanci.
  4. Przygotowanie i przesłanie materiału prezentującego Kandydaturę (zdjęcie, opis) przez firmę zatrudniającą kandydata.
  5. Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Rankingu przez firmę zatrudniającą kandydata.
  6. Wyrażenie zgody przez firmę zatrudniającą przedstawiciela lub doradcę na wzięcie udziału w Rankingu.
  7. Do Rankingu zgłoszonych może zostać maksymalnie 5 przedstawicieli handlowych / doradców zatrudnionych w jednej firmie producenckiej.
  8. Uczestnikiem nie mogą być pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny. Pracownikiem w rozumieniu Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca z danym podmiotem w okresie trwania Rankingu na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia). Za członka najbliższej rodziny pracownika uważa się jego małżonka, dzieci, rodziców i rodzeństwo oraz osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.

7. Zasady Rankingu.

 

  1. W celu zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Rankingu Organizator powoła komisję konkursową. Do zadań komisji należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Rankingu, a w szczególności:
  2. monitorowanie zgłoszeń do Rankingu,
  3. dbałość o stosowanie Regulaminu w toku Rankingu,
  4. udział w ewentualnym postępowaniu odwoławczym,
  5. weryfikacja ważności głosów,
  6. zliczenie otrzymanej punktacji,
  7. wyłonienie laureatów oraz przyznanie im nagród i wyróżnień.
  8. Ranking składa się z czterech etapów:
  9. etap pierwszy –zgłaszania kandydatur, przygotowanie przez Organizatora na podstawie zgłoszeń Listy Kandydatur oraz prezentacja Listy Kandydatur na stronie internetowej.
  10. etap drugi – prezentacja, promocja i głosowanie. Organizator zastrzega, iż Ranking nie jest badaniem opinii publicznej, a uzyskane wyniki odzwierciedlają jedynie ilość oddanych punktów.
  11. etap trzeci – komisyjne liczenie głosów oraz wybór ostatecznych zwycięzców.
  12. etap czwarty – wręczenie wyróżnień i nagród laureatom.
  13. Promocja uczestników Rankingu odbywać się będzie poprzez:
  14. prezentację kandydatury na specjalnie przygotowanej podstronie Rankingu na podstawie materiałów przygotowanych przez uczestników,
  15. udostępnienie prezentacji uczestników w mediach we współudziale patronów medialnych,
  16. rozpowszechnianie informacji o Rankingu i uczestnikach poprzez media społecznościowe,
  17. działania Organizatora zachęcające do oddawania głosów w Rankingu,
  18. nagranie przez Organizatora filmu promocyjnego z wręczenia trofeów Laureatom.

8. Zasady wyboru zwycięzców.

 

  1. Zwycięzcy Rankingu wybierani są w drodze przyznawania punktów w 5 określonych kryteriach przez firmy instalacyjne i serwisowe.
  2. Ocena uczestników rankingu odbywa się za pośrednictwem stworzonej do tego celu strony internetowej.
  3. Ranking prowadzony jest poprzez dedykowaną do tego celu stronę internetową, na której także odbędzie się prezentacja kandydatur oraz relacja z przebiegu Rankingu.
  4. W celu weryfikacji osób oceniających wymagane jest podanie:
    1. Z imienia i nazwiska,
    2. adresu e mail,
    3. nazwy i numeru NIP firmy.
  5. Głosujący ocenia wybranego uczestnika rankingu, przydzielając mu punkty (od 0 do 5) w ramach określonych kryteriów:
    1. komunikatywność,
    2. wiedza branżowa,
    3. otwartość na potrzeby instalatora,
    4. gotowość do udzielania pomocy (szukania rozwiązań),
    5. dyspozycyjność.
  6. Do punktacji przyjęte są następujące określenia odzwierciedlające ocenę kandydata:
    1. 0 punktów = znacznie poniżej oczekiwań
    2. 1 punkt = poniżej oczekiwań
    3. 2 punkty = dość zgodnie z oczekiwaniami
    4. 3 punkty = zgodnie z oczekiwaniami
    5. 4 punkty = dość powyżej oczekiwań
    6. 5 punktów = znacznie powyżej oczekiwań
  7. Jeden głosujący może oddać tylko jeden głos na wybranego kandydata.
  8. O zwycięstwie w danej kategorii decyduje największa ilość punktów głosów obliczana ze średniej arytmetycznej (suma wszystkich przyznanych punktów dzielona przez ilość głosujących).
  9. W przypadku braku jednoznacznego rozstrzygnięcia decydujący głos ma przewodniczący Komisji.

9. Prawa i obowiązki Organizatora.

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Rankingu Uczestników, a w skrajnych przypadkach do blokowania uczestnictwa tych Uczestników, którzy naruszają postanowienia Regulaminu, a w szczególności:
  3. prowadzą działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich,
  4. prowadzą działania, co, do których zajdzie uzasadnione przypuszczenie, że mogą one prowadzić do prób obejścia Regulaminu lub zabezpieczeń i zasad funkcjonowania Rankingu,
  5. prowadzą działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzą w jego wizerunek.
  6. Organizator ma prawo do przeprowadzenia weryfikacji prawdziwości podanego adresu email. W przypadku głosów budzących wątpliwości, podejrzenia o nieuczciwe próby oddawania głosów, Organizator zgłosi i opisze taką sytuację Jury. Jury ma prawo do ich unieważnienia, jak również zdyskwalifikowania uczestników, wobec których stwierdzono oddawanie nieuczciwych głosów.
  7. W przypadku zaistnienia siły wyższej lub innego zdarzenia, na które Organizator nie ma wpływu, Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Rankingu. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestników o powodach zaistniałych zmian i zaproponuje inną formę Rankingu, która nie pogorszy dotychczasowych warunków uczestnictwa.

10. Nagrody i wyróżnienia.

  1. W Rankingu zostaną przyznane nagrody za trzy pierwsze miejsca dla osób z największą punktacją sumaryczną uzyskaną we wszystkich kryteriach.
  2. W rankingu zostanie przyznanych pięć wyróżnień dla osób, które zdobędą największą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach.
  3. Każdy uczestnik rankingu, który otrzymał przynajmniej 10 ocen otrzyma akt nominacji w rankingu.
  4. Laureaci Rankingu otrzymają nagrodę główne, w skład których wejdą:
  5. dyplom,
  6. statuetka „SUPER HANDLOWIEC 2023” – MIEJSCE x
  7. możliwość posługiwania się tytułem “SUPER HANDLOWIEC 2023 – miejsce x,
  8. możliwość promocji laureata i jego działań w ramach działań komunikacyjnych i promocyjnych zaplanowanych przez Organizatora.

11. Ogłoszenie wyników Rankingu.

  1. O terminie i miejscu wręczenia nagród Uczestnicy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy, w terminie 14 dni od zakończenia oddawania głosów.
  2. Lista laureatów zostanie podana do wiadomości na stronie osfis.pl po ogłoszeniu wyników Rankingu.

12. Ochrona danych osobowych.

 

  1. Administratorem danych jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i Serwisowych z siedzibą w Chodzieży ul. Zwycięstwa 23. Kontakt do administratora: adres e mail biuro@osfis.pl lub listownie na wskazany powyżej adres.
  1. Dane będą przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia Rankingu; w szczególności w celu publikacji informacji o laureatach na stronie internetowej OSFIS i w mediach, a także w celach archiwizacyjnych.
  1. Na każdym etapie przetwarzania przez OSFIS danych, osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do:

1) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez OSFIS danych oraz do uzyskania kopii tych danych;

2) modyfikacji i poprawy danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;

3) całkowitego usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne;

4) niepodlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu;

5) wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody);

6) przeniesienia danych do innego Administratora, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.

  1. Ponadto każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Rankingu.

13. Postanowienia końcowe

 

  1. Wyłączną podstawą do przeprowadzenia Rankingu są postanowienia niniejszego Regulaminu, który jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, jak też unieważnienia Rankingu.
  3. W przypadku braku wystarczającej ilości zgłoszeń, Organizator może unieważnić Rankingu. W takim przypadku Organizator zwróci uczestnikom wniesione opłaty zgłoszeniowe.
  4. Uczestnik może odstąpić od udziału w Rankingu, składając stosowne oświadczenie Organizatorowi. Organizator nie zwraca opłaty zgłoszeniowej po odstąpieniu przez uczestnika od udziału w Rankingu.
  5. Uczestnik ma prawo wnieść odwołanie od wyników rozstrzygnięcia lub sposobie przeprowadzenia rankingu w terminie 7 dni od ogłoszenia na adres biuro@osfis.pl.
  6. Dane osobowe uczestników Rankingu będących osobami fizycznymi będą wykorzystywane zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku w celach przeprowadzenia Rankingu, wyłonienia nagrodzonych i odbioru nagród oraz w celu opublikowania listy zwycięzców. Administratorem danych osobowych jest Ogólnopolskie Stowarzyszenie Firm Instalacyjnych i Serwisowych z siedzibą w Chodzieży przy ul. Zwycięstwa 23.
  7. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.